ثبت واحد جدید

برای ثبت واحد جدید ابتدا باید در سامانه عضو شوید.(آموزش نحوه ثبت نام کاربر و ورود به کنترل پنل کاربری از طریق منوی سمت راست این راهنما قابل دسترسی است)
 
پس از ورود به کنترل پنل کاربر ار منوی سمت راست ابتدا گزینه "مدیریت واحدهای تجاری/صنفی" را انتخاب و سپس وارد قسمت "ثبت واحد جدید" شوید.
 

در صفحه باز شده اطلاعات عمومی واحد مورد نظر را وارد کرده سپس با استفاده از دکمه "نوع واحد" در پایین صفحه، نوع واحد مورد نظر را مشخص کنید.

 

سپس با استفاده از دکمه "رسته فعالیت"، رسته فعالیت واحد موردنظر را انتخاب کنید.

 

در قسمت "جوازهای واحد"، جوازهای موجود واحد موردنظر را وارد کنید.

 

در قسمت "خدمات ایزکد"، خدمات درخواستی خود را انتخاب کنید.

 

خدمات ایزکد به شرح زیر است:

1- دامنه و ایمیل اختصاصی (ir): یک دامنه اختصاصی به نام واحد موردنظر ثبت شده و به کاتالوگ الکترونیکی واحد در سامانه ایزکد لینک میشود و آدرس ایمیل برای آن دامنه ثبت میشود.

2- صفحه اخبار: واحد مورد نطر میتواند اخبار مربوط به واحد خود را در کاتالوگ الکترونیکی خودش نمایش دهد.

3- صفحه نمایش پرسنل: واحد مورد نطر میتواند پرسنل واحد خود را در کاتالوگ الکترونیکی خودش نمایش دهد.

4- استفاده از صندوق پیام ایزکد(ارتباطات مردمی مدیران): خدمات صندوق پیام ایزکد شامل امکان ارسال پیام و فایل به هر یک از مدیران دولتی و غیر دولتی فعال در سامانه ایزکد می باشد که طرفین می توانند پیرامون موضوع خاصی اقدام به رد و بدل کردن پیام متنی و فایل با یکدیگر نمایند و نیز آنرا برای مراجعات بعدی خود ذخیره نمایند. تذکر اینکه تمامی پیام ها خصوصی بوده و فقط قابل مشاهده توسط طرفین گفتگو می باشند. (انتخاب این گزینه برای واحدهایی که میخواهند از طریق سمانه ایزکد، خدمات ایران کد دریافت کنند الزامی است.)

5- درج محصولات یا خدمات تا 100 عدد: میتوانید مشخصات حداکثر 100 محصول خود را در کاتالوگ الکترونیکی نمایش دهید.

6- درج محصولات یا خدمات تا 200 عدد: میتوانید مشخصات حداکثر 200 محصول خود را در کاتالوگ الکترونیکی نمایش دهید.

7- درج محصولات یا خدمات تا 400 عدد: میتوانید مشخصات حداکثر 400 محصول خود را در کاتالوگ الکترونیکی نمایش دهید.

8- درج محصولات یا خدمات تا 600 عدد: میتوانید مشخصات حداکثر 600 محصول خود را در کاتالوگ الکترونیکی نمایش دهید.

9- درج محصولات یا خدمات تا 1000 عدد: میتوانید مشخصات حداکثر 1000 محصول خود را در کاتالوگ الکترونیکی نمایش دهید.

10- درج محصولات یا خدمات تا 2000 عدد: میتوانید مشخصات حداکثر 2000 محصول خود را در کاتالوگ الکترونیکی نمایش دهید.

 

در قسمت "تایید و ذخیره" بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید تا واحد موردنظر ثبت شود.

 

سپس به طور خودکار به منوی "مدیریت سفارشات" منتقل میشوید(قسمت "مدیریت سفارشات" از طریق منوی "سیستم سفارشات" در کنترل پنل کاربر قابل دسترسی است)، در این قسمت هزینه ثبت واحد و خدمات ایزکد درخواستی شما قابل مشاهده است، به دو صورت میتوانید هزینه سفارشات خود را پرداخت کنید:

1- پرداخت آنلاین: با انتخاب گزینه پرداخت آنلاین در قسمت مدیریت سفارشات، به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک ملت منتقل شده و با استفاده از یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز خرید اینترنتی آن فعال است پرداخت آنلاین را انجام دهید، پس از انجام تراکنش، به قسمت مدیریت سفارشات منتقل میشوید و وضعیت پرداخت به "پرداخت شده" تغییر میکند و سفارشات شما به طور خودکار فعال میگردد.

 
 
 

2- پرداخت دستی: در قسمت مدیریت سفارشات بر روی گزینه چاپ کلیک کنید، پیش فاکتور نمایش داده میشود، آن را چاپ کنید و مبلغ آن را به شماره حساب درج شده در پیش فاکتور واریز و فیش واریزی را به واحد پشتیبانی ایزکد ارسال کنید تا سفارشات شما فعال گردد.

 
برای استفاده بهینه از امکانات سامانه و ویرایش و تکمیل اطلاعات واحد مورد نظر برای نمایش در سامانه توصیه می شود آموزش کاتالوگ الکترونیکی در راهنمای سامانه را مطالعه نمایید.



۱۳۹۱/۱۱/۲ بازگشتبازگشت